Meer informatie?

Catering is maatwerk… heeft u vragen over de mogelijkheden, neem dan gerust even contact met ons op.

Wij adviseren u met plezier!

Wat klanten over ons zeggen

Wij ontvangen graag reacties en ervaringen van onze klanten om de kwaliteit van onze diensten te kunnen waarborgen. Natuurlijk horen wij graag of u tevreden bent over ons, maar wij horen ook graag eventuele verbeterpunten.

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Uw e-mail adres wordt niet gepubliceerd.

Hartelijk dank voor uw reactie in ons gastenboek. Het bericht wordt pas zichtbaar nadat deze beoordeeld.
Didi Heuff | Betuws Wijndomein schreef op 28 augustus 2015 om 12:12
De mensen waren heel content. Ik heb heel veel goede reacties gehad. Heb zelfs al van iemand gehoord die zelf wat moet organiseren, dat ze jullie gaat benaderen. Mooi gedaan!

De muzikant was er ook erg goed over te spreken. Ondanks het slechte weer is het toch allemaal goed gegaan.

- Didi Heuff | Betuws Wijndomein -
Even geduld...