Wat klanten over ons zeggen
Wij ontvangen graag reacties en ervaringen van onze klanten om de kwaliteit van onze diensten te kunnen waarborgen. Natuurlijk horen wij graag of u tevreden bent over ons, maar wij horen ook graag eventuele verbeterpunten.
3 & 4 okt. opening vernieuwde showroom Keukenhome Amersfoort
Goedemorgen Karel,
Ik vond het erg prettig samenwerken afgelopen weekend. Super gezellig en de hapjes waren erg lekker. Ik vond het ook erg leuk om te horen hoe je met passie bezig bent met de producten.
Top! Dank je wel.
I. van Houten | Keukenhome Amersfoort
logo Keukenhome
Goedemorgen Karel,
Ik vond het erg prettig samenwerken afgelopen weekend. Super gezellig en de hapjes waren erg lekker. Ik vond het ook erg leuk om te horen hoe je met passie bezig bent met de producten.
Top! Dank je wel.
I. van Houten | Keukenhome Amersfoort
logo Keukenhome
