Meer informatie?

Catering is maatwerk… heeft u vragen over de mogelijkheden, neem dan gerust even contact met ons op.

Wij adviseren u met plezier!

Wat klanten over ons zeggen

Wij ontvangen graag reacties en ervaringen van onze klanten om de kwaliteit van onze diensten te kunnen waarborgen. Natuurlijk horen wij graag of u tevreden bent over ons, maar wij horen ook graag eventuele verbeterpunten.

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Uw e-mail adres wordt niet gepubliceerd.

Hartelijk dank voor uw reactie in ons gastenboek. Het bericht wordt pas zichtbaar nadat deze beoordeeld.
Familie van der Steen schreef op 22 oktober 2015 om 11:56
Wij wilden graag even laten weten dat alles super is geweest! Heerlijke hapjes en een geweldig buffet. We hebben alleen maar positieve reacties gehad!

Bedankt!

Familie van der Steen
Even geduld...