Wat klanten over ons zeggen
Wij ontvangen graag reacties en ervaringen van onze klanten om de kwaliteit van onze diensten te kunnen waarborgen. Natuurlijk horen wij graag of u tevreden bent over ons, maar wij horen ook graag eventuele verbeterpunten.
Vooraf hebben we aangegeven dat we ons graag wilden laten verrassen door een gevarieerde mix van door jullie aan te raden hapjes. Dit is zeker gelukt!
De aanwezigen waren blij dat er iets te ruim was ingekocht qua hapjes, waardoor ruim voldoende heerlijke hapjes voor iedereen beschikbaar was. Fijn van smaak, lekker gevarieerd en mooi gepresenteerd. Daarbij ook nog eens in een handige trolley gebracht zodat e.e.a. heel en gekoeld blijft. Kortom: een aanrader!
Groet,
Susanne Rijkers | Brink Management & Advies
De aanwezigen waren blij dat er iets te ruim was ingekocht qua hapjes, waardoor ruim voldoende heerlijke hapjes voor iedereen beschikbaar was. Fijn van smaak, lekker gevarieerd en mooi gepresenteerd. Daarbij ook nog eens in een handige trolley gebracht zodat e.e.a. heel en gekoeld blijft. Kortom: een aanrader!
Groet,
Susanne Rijkers | Brink Management & Advies
